Koncert Ani Wyszkoni i kabaret RAK .



              W ostatnią sobotę byłem w Poznaniu na kabarecie RAK i koncercie Ani Wyszkoni. Cała impreza była zorganizowana z okazji "Dnia Kobiet" w arenie widowiskowej. W hali znajdowało się około 6 tyś. osób i był duży natłok ludzi i niestety nie miałem miejsca siedzącego (tak to jest jak się nie ma loży). Więc w czasie kabaretu siedzieliśmy na oknach a na koncert Ani przeszliśmy pod samą scenę. Kabaret to NIE dla mnie, ponieważ nie mnie takie rzeczy nie śmieszą i to było dla mnie troszeczkę nudne ale i tak było fajnie. Ania dała świetny koncert nie pokazywała swojego zmęczenia. Bardzo mi sie podobało ,ze dużo rozmawiała z publicznością nawet zeszła ze sceny i podchodziła do różnych osób i prosiła o zaśpiewanie fragmentu "Czy ten pan i pani" . Okazało się ,że był tam kamerzysta z DDTVN i będą urywki emitowane we wtorek(można na yt zobaczyć) . Wyszkoni zmieniła swój strój aż kilka razy a dokłądnie to pierwszy strój składał się z czarnych bodów i na to przewiewną sukienke w panterkę   i skórzane botki, kolejny strój to asymetryczna skórzana sukienka i carne czółenka trzeci był klasyczny, czyli jasne szpilki i ciemne leginsy i do tego top. Wokalistka ruszała się jak nimfa PO PROSTU SUPER. Cały koncert bardzo fajny i dobrze go wspominam ; )
































Samsung GALXY S4

jeans- NY
shoes- VANS
t-shirt- NY
kartagina- H&M
blouse- Pepe Jeans LONDON
rucksack- River Island

scarf- NY


Komentarze

  1. co to jest kartagina???? ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartagina jest to sweter rozpinany lub taka narzuta. Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Polsat Sopot Festiwal

Chinosy HOT or NOT ?

MOTYWY ZWIERZĘCE !