Fashion week Poland 2014


Fashion week Poland 2014


Dostałem wejściówki na Fashion week Poland w Łodzi 6-10 Maja, lecz wybrałem sie na ostatni dwa dni przedsięwzięcia. Pokazy były świetnie dopracowane mimo ,że projektanci mieli bardzo mało czasu na projektowanie. Szczerze mówiąc wszystkie kolekcje mi się podobały , lecz urzekł mnie pokaz Michała Szulca a także Joanny Klimas i Pająka. Na salonach pokazało się dużo znanych osób m.in. Jessica Mercedes , Maffashion , Joanna Przytakiewicz czy Pająk. Całą impreza była dobrze zorganizowana i jestem zadowolony za to ,że mogłem być tam na miejscu i uczestniczyć w tej imprezie. 


Po zrobieniu zdjęć z gwiazdami nadszedł moment "SELFIE"  z Julią (Maffashion) Po kilku minutowej rozmowie,   wyciągnęła z torebki zaproszenie na imprezę w clubie "czekolada", którą ona sama organizowała z wujaszkiem (liestyle*) Strasznie się ucieszyłem i oczywiście wybrałem się tam i powiem wam , że było naprawdę super ! świetna atmosfera i świetni ludzie ! Na tą imprezę także przyszło wiele znanych osób jak Płotek  czy Jessica. Rozmawiając z Maff od razu wiedziałem ,że jest sympatyczna i rozrywkowa. Taniec z Maff i Jess na głośniku? nie zapomniane przeżycie !

  Najlepszy week ever ! <3





















































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Polsat Sopot Festiwal

Chinosy HOT or NOT ?

MOTYWY ZWIERZĘCE !