Oio Photography again




Witam
wszystkim po raz kolejny! ostatnio jest was tutaj coraz więcej i jestem bardzo zadowolony z tego powodu. Dziękuje wam, że jesteście ze mną i wspieracie mnie w tym co robię najlepiej czyli w blogowaniu : ) Po raz kolejny byłem na sesji z Oio Photography. Myślę, że podobała wam się moja ostatnia notka, a wnioskuje to po statystykach, które były naprawdę duże! : ) Na tej sesji mój OOTD jest casualowy . Założyłem spodnie z BERSHKI , koszulkę Tom Tailor DENIM (TD),dodatkowo zabrałem koszule H&M, ubrałem sportowe buty NIKE roshe RUN, snapback chicago bulls, a do całości dobrałem torbę River Island . Czułem się w tym outficie naprawdę dobrze. Uważam, że w takiej stylizacji można wybrać się na zakupy, do szkoły, na spotkanie ze znajomymi czy do kina : )
Zapraszam do oglądania zdjęć! Peacje & love ; *



Photos :

























































Photos: Oio Photography
T-shirt- Tom Tailor
Shorts-BERSHKA
Shirt-H&M
Shoes-NIKE roshe RUN
BAG-River Island
Snapback-Chicago Bulls

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia ! Obserwuje ;)
    http://fashion-bloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ! ;*
    Świetnie dobrany outfit
    Jesteś fotogeniczny , koleżanka też bardzo ładna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku.. Idealna sesja. Zdjęcia profesjonalne lecz lepiej wyszłoby z Art de Petrus Photography, tak mi sie wydaję :) Widać tutaj Twój potencjał i radość z pozowania. Widać również Twoje szczęscie kiedy bloggujesz. :) Wakacyjnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! ;* I świetny styl!
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia, i to w dodatku aż tyle :)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Polsat Sopot Festiwal

MOTYWY ZWIERZĘCE !

Chinosy HOT or NOT ?