Polsat Sopot Festiwal



 
Hejo ,





Byłem na Polsat Sopot Festiwal w piątek i sobotę po raz pierwszy w moim życiu na takim festiwalu muzycznym . Było naprawdę niesamowicie! Świetni ludzie , świetna atmosfera , o niebo lepiej niż w TV ! Chodziłem ciągle na backstage i poznałem nowych ludzi a nawet i gwiazdy jak widać po zdjęciach poniżej. Poznałem nawet miss polski i przeprowadziłem wywiad z Katarzyną Krzeszowską Miss Polski 2012 który już wkrótce ukarze się na moim blogu. Jestem wdzięczny za wszystko P.Zenonowi ,że dał mi takie predyspozycję do rozwijania się dalej !:) Co mam więcej opowiadać po prostu zobaczcie fotki Peace







Justyna Steczkowska 


Elaiza















Blouse BOY LONDON (już wkrótce na blogu)
Jeans- NY
Shoes- Nike Roshe RUN
Watch- Swach





Moschino case


 Justyna Steczkowska 

\

Justyna Steczkowska - próba



Za kulisami 


Z Oceana


Z Grzegorzem  Hyżym 


Z Ewą Farną

Z Eweliną Lisowską 


Z Dzagaviti Szpilka 


Z Robertem Gawlińskim


Honorata Skarbek 


Z Joanną Koroniewską 


Z Dr Alban


Z Jacekiem Łaszczok - Stachurskym 


 Z Miss Polski 2013 Adą Sztajerowską 


Z Adą Sztejerowską , Katarzyną Krzeszowską , Monika Lewczuk  


Zdj. z wywiadu (będzie już wkrótce) - Katarzyna Krzeszowska 


Z Maciej Dowbor


Czerwony dywan  


Hotel Golden Tulip - Honorata Skarbek 









Komentarze

  1. Łaaał! Świetne zdjęcia! :D
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia a zabawa pewnie fantastyczna! :)
    http://heylolitaheylolita.blogspot.com/ zapraszam na nowego bloga, dopiero rozwijającego się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z kim byłeś w Spocie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jestem pod wrażeniem
    www.mirozja.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) aa kto Ci Sebastian to wszystko załatwił ????
    chyba ktoś wpływowy ????

    OdpowiedzUsuń
  6. predyspozycja to wrodzona skłonność lub zdolność do czegoś, na przyszłość jak nie znasz znaczenia słów to ich nie używaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Chinosy HOT or NOT ?

MOTYWY ZWIERZĘCE !