Po teeestach ! LUZ BLUZ : )



Testy, testy i po testach ! 
Już po trzy dniowej męczarni, LUZ ! Teraz piątkowy chill out  : ) A więc tak; jak poszły wam egzaminy? Mi nie jakoś rewelacyjnie na 100 % ale spokojnie mam po 70% !: ) Jestem w sumie zadowolony bo w tym roku testy były naprawdę trudne. 


Pomijając testy, każdy chciał dobrze wyglądać. Większość osób stawiało na klasykę biel i czerń, ja także na to poszedłem lecz założyłem do biało-czarnego outfitu szarą marynarkę Armani. Część osób miało garnitur co moim zdanie jest zbyt oklepane a większość dziewczyn miała na Sobie sukienkę lub spódniczkę i klasyczną koszulę. 

ZAPRASZAM na instagrama http://instagram.com/pasiuuu
























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Polsat Sopot Festiwal

Chinosy HOT or NOT ?

MOTYWY ZWIERZĘCE !