Pasiuuu w TV !


Hejo ! 


Dzisiaj o 20:35 na kanale 30 (Multimedia Polska) wystąpiłem jako fachowy znawca mody i oceniałem jak ubierają się  polscy i zagraniczni aktorzy . 

Chciałbym powiedzieć wam kilka słów o najlepiej ubranych  polskich jak i zagranicznych aktorach. Moim zdaniem najlepiej ubranym polskim aktorem jest Maciej Musiał , ponieważ pokazuje jak można bawić się modą i co najczęściej  nosić się w tym sezonie. Zawsze jest on na czasie z trendami dlatego moim zdaniem warto obserwować co Maciej nosi. Natomiast najlepiej ubierającym się aktorem zagranicznym jest Dwayne Johnson , ponieważ zawsze widzimy u niego styl , elegancje a także świetne stroje casualowe i nie można powiedzieć nic złego o jego stylu bo jest zawsze dopracowany. Moim drugim ulubionym ubierającym się aktorem jest Channing Tatum , ponieważ on zawsze ma świetne outfity sportowe i casualowe . Jego styl zawsze jest luźny i świetnie mu to wychodzi. Ciężko mi jest stwierdzić kto jest moim prawdziwym odzwierciadleniem z aktorów , ponieważ każdy ma coś w sobie co i ja  mam.
 Miałem ostatnio pytanie dlaczego założyłem bloga a wiec powiem wam jak do tego doszło . Zainspirował mnie do stworzenia bloga Brainan Boy, chyba każdy wie o kim jest mowa ! Zawsze go podziwiałem jego styl , inność , elegancje , niesamowite dodatki  i stwierdziłem ,że ja też chce być taki jak on . Przeglądałem jeszcze inne blogi które mnie zainspirowały takie jak Maffashion czy Igora Rądlewskiego a także Jessici Mercedes. Ostatnio ktoś mi się zapytał na kim się wzoruje i właśnie teraz chce wam to wyjaśnić mój wizerunek nie jest wzorowanym na kimś, ponieważ ja kreuję swój włąsny styl i nie chce ściągać stylizacji od kogoś a tworzyć nowość. Chociaż nie będę was kłamał ostatnio na bal stylizowałem się na aktorze Haugh Jackman , ponieważ wyglądał świetnie na swojej premierze filmu i stwierdziłem ,że chcę wyglądać na balu tak jak on ! nie chciałem tak jak każdy zwyczajnego garnituru chociaż podoba mi się, lecz chciałem ubrać czarne spodnie i siwą marynarkę i białą koszule Armaniego a do całości założyłem muszkę . Cały mój outfit wyglądał fantastycznie. No i w sumie to już tyle


https://www.youtube.com/watch?v=8M2rk2UHRlI&list=UUN_PQ39lyTbN59gGFsCP2fQ ! 

























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Polsat Sopot Festiwal

Chinosy HOT or NOT ?

MOTYWY ZWIERZĘCE !