Summer !

Siemanko,

Ostatnio mnie przez dłuższy czas nie było lecz są WAKCJE i byłem strasznie zajęty!  Wkońcu znalazłem chwilę aby pójść na sesje i dodać notkę! Mój outfit jest casualowy i świetnie się w nim czuje, a zdjęcia robiła mi najlepsza przyjaciółka Monika Wolna ! Apropo będę w Tv w czwartek o godzinie 20:35 na kanale FilmZone lub o tej samej godzinie na podanym linku niżej: https://www.mmtv.pl/FrontOffice/LiveIndex.go#id=39 Będę wypowiadał się na temat mody i opowiem kilka słów o sobie. Zachęcam do oglądania :)) 

Peace & love !



Photos:




















photos: Monika Wolna
T-shirt: ADIDAS
Shirt: Bershka
Shorts : H&M
Shoes: Converse
Watch: Schell
Sunglasses: RayBan

Komentarze

  1. O ja Cię, jesteś świetny :)
    będę wchodzić na pewno na Twojego bloga.
    No i zapraszam do mnie ;)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i ja do Ciebie także już zajrzę ; *

      Usuń
  2. Jeju! :o Jesteś niezły! :D
    Będę wchodzić na Twojego bloga. :)
    Obserwuję. :)
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki : * JA także wejdę na Twojego : ) Pozdrawiam .

      Usuń
  3. dobra koszulka, gdzie taką dostanę?

    OdpowiedzUsuń
  4. hm... no nawet nawet ;) powodzenia .
    A co do stylówki Spoko !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja i zdjęcia :)
    zapraszam : p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Polsat Sopot Festiwal

Chinosy HOT or NOT ?