15 MODNYCH PLECAKÓW

15 MODNYCH PLECAKÓW ,CZYLI CZAS SZYKOWAĆ SIĘ DO SZKOŁY. 


Pewnie nie jestem pierwszą osobą która nie ma jjeszcze nic do szkoły. Myślałem wczoraj co musze jeszcze kupić i przypomniało mi się ,że nie mam jeszcze nowego plecaka! SZOK :o No i jest ich tyle ,że aż stwierdziłem ,że zrobie dla was NOWEGO posta. 

Plecaki z lat 90 były HITEM 2 lata temu i nie spodziewałem się ,że będą one aż do dzisiaj.Myślałem ,że będą one Czaderskie tylko przez jeden SEZON. A tu jednak pełno takich plecaków z neonowymi wstawkami a także skórzanymi i w graficzne wzorki torby po dzień dzisiejszy . Największe branie miała i nadal ma marka River Island na te TORBY. 

A wy macie już swój plecak z lat 90-tych ? 




Reserved 149,99 zł


Mum & Co via Shwrm.com 780 zł (Hit tego sezonu według ELLE)


Piotr Czachor 260 zł


Mi- Pac via Asos.com ok. 180 zł


Candy Baby 139 zł


VANS 129 zł


ELEMENT 159 zł









Chanel Graffiti ok. 10670 zł


Mango 189 zł


Milate Fringes 450 zł


Mi- Pac via Asos.com ok. 180 zł



Mi- Pac via Asos.com ok. 139 zł



Alexander Wang Dumbo Backpack ok. 3750 zł


SOFT BLOOM  BLACK 730 zł




 RIVER ISLAND 200 zł


Komentarze

  1. Moim zdaniem połowa tych plecaków jest po prostu brzydka... przecież liczy się firma..

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie firma sie nie powinna liczyc.Powinienes pokazac rzeczy ktore sa dostepne dla normalnych ludzi a nie takich ktorzy kieszenie maja wydane forsa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Polsat Sopot Festiwal

Chinosy HOT or NOT ?

MOTYWY ZWIERZĘCE !